טסנו עם סוויס לנורבגיה והטיסות שלנו, גם בהלוך וגם בחזור, שונו ברגע האחרון ונאלצנו לללון במלון בשדה התעופה. בעקבות חיפוש ברשת פנינו לעו״ד אשר רוטבאום שהסביר לנו בצורה פשוטה וברורה מה הזכויות שלנו, טיפל בכל ההתנהלות מול חברת התעופה ובסופו של דבר השיג עבורנו פיצוי מלא, במהירות שיא. הלוואי כל מערכת המשפט היתה עובדת ככה- תותח. מומלץ ביותר. משפחת בנט.