יונייטד איירליינס ישראל

יונייטד איירליינס – חברת התעופה האמריקנית ומהגדולות בעולם, מפעילה למעלה מ350 קווים בכל העולם כולל בתוך ארה"ב עצמה. החברה מציעה טיסות לישראל מערים שונות בארצות הברית, ביניהן ניו יורק/ניוארק, וושינגטון די.סי. וסן פרנסיסקו עוד משנת 1999. טיסות אלו מספקות ללקוחות דרך נוחה לנסוע לישראל לצורך עסקים או פנאי.

יונייטד איירליינס מחויבת לספק חווית נסיעה בטוחה ומהנה, והטיסות שלהן לישראל כוללות מגוון שירותים, לרבות בידור בטיסה, אינטרנט אלחוטי ואפשרויות ישיבה נוחות.

בנוסף, יונייטד איירליינס מציעה מגוון מחלקות תעריפים כדי לענות על הצרכים של נוסעים שונים, כולל אקונומי, פרימיום אקונומי, עסקים ומחלקה ראשונה. בין אם אתם נוסעים לעסקים או להנאה, יונייטד איירליינס מספקת דרך אמינה ונוחה להגיע ליעד שלכם בישראל.

אנחנו מבינים היטב שלפעמים אין כוח להתעסק מול שירות הלקוחות, במיוחד כשמדובר בנושא מסורבל כמו חברות תעופה. לשירות וסיוע בנושא השאירו פרטים בטופס או שלחו לנו הודעת ווטסאפ ואנו נבדוק זכאות לפיצוי עבורכם.

יונייטד איירליינס ישראל

מוקד שירות לקוחות – ישראל

לחברת יונייטד איירליינס יש מוקד שירות לקוחות ייעודי בישראל המסייע ללקוחות בכל בעיה או פניה שייתכנו. המוקד זמין בשעות מסוימות וניתן להגיע אליו בטלפון.

מוקד יונייטד איירליינס יישראל פתוח בימים ראשון עד חמישי בין השעות 08:00-18:00 וביום שישי עד השעה 13:00, לפי שעון מקומי.

לקוחות יכולים להגיע למוקד בטלפון 035116777 או 1809344363.

משרדי החברה בארץ נמצאים בקומה 32 במגדלי עזריאלי (הבנין העגול).

המוקד מאויש על ידי נציגי שירות לקוחות מיומנים אשר הוכשרו לסייע ללקוחות במגוון נושאים, לרבות הזמנה והחלפת טיסות, פניות כבודה ופניות כלליות לשירות לקוחות.

בנמל התעופה בן גוריון יש מוקד של החברה גם כן וניתן להשיג אותם בטלפון: 039754061.

 

ערוצי שירות נוספים

בנוסף למוקד, לקוחות בישראל יכולים לפנות לשירות הלקוחות של יונייטד איירליינס גם דרך אתר האינטרנט שלהם או ערוצי המדיה החברתית. אתר United Airlines מספק מגוון משאבים וכלים שיעזרו ללקוחות לנהל את ההזמנות שלהם, לעקוב אחר הטיסות שלהם ולמצוא תשובות לשאלות נפוצות.

לקוחות יכולים גם להגיע לשירות הלקוחות של יונייטד איירליינס דרך ערוצי המדיה החברתית שלהם, כולל טוויטר ופייסבוק. באמצעות שליחת הודעה ישירה ליונייטד איירליינס, הלקוחות יכולים לקבל סיוע מנציג שירות לקוחות.
*לא ידוע על שירות ווצאפ בהתכתבות אישית עם נציג החברה, וכן לא מפורסמות כתובות דואר אלקטרוני ייעודיות למוקד שירות הלקוחות בישראל.

 

יונייטד איירליינס בארה"ב

ליונייטד איירליינס צוות שירות לקוחות ייעודי הזמין 24/7 כדי לסייע ללקוחות במגוון רחב של בעיות, לרבות הזמנת ושינוי טיסות, פניות כבודה ופניות כלליות של שירות לקוחות. לקוחות יכולים ליצור קשר עם שירות הלקוחות של יונייטד איירליינס בטלפון, בדוא"ל או דרך אתר יונייטד איירליינס.

ללקוחות הנוסעים בתוך ארצות הברית, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של United Airlines בטלפון 1-800-864-8331. ללקוחות בינלאומיים, ל-United Airlines יש רשימה של מספרי טלפון שניתן למצוא באתר האינטרנט שלהם.
בנוסף, ליונייטד איירליינס מרכז שירות לקוחות הממוקם במטה שלה בשיקגו, אילינוי. מרכז זה פתוח 24/7 וניתן להגיע אליו בטלפון 1-800-864-8331.

 

בסך הכל, מוקד יונייטד איירליינס בישראל ובעולם מספק דרך נוחה ואמינה ללקוחות ליצור קשר עם שירות הלקוחות של יונייטד איירליינס. לחברה יש צוות שירות לקוחות חזק שזמין מסביב לשעון כדי לסייע ללקוחות בכל בעיה שיש להם. בין אם אתם צריכים לשנות טיסה, לאתר מזוודות שאבדו או שיש לכם בירור כללי, מוקד יונייטד איירליינס בישראל ובעולם עומד לרשותכם.

ישראל יונייטד איירליינס

שאלות ותשובות נוספות לגבי יונייטד איירליינס

  1. מה עלי לעשות אם אני צריך לשנות את הטיסה שלי לישראל?

אם אתה צריך לשנות את הטיסה שלך לישראל, תוכל לעשות זאת על ידי פנייה לשירות הלקוחות של יונייטד איירליינס. אתה יכול להגיע לשירות הלקוחות של יונייטד איירליינס בטלפון, בדוא"ל או דרך האתר שלהם. בהתאם למחלקת התעריף שהזמנת, ייתכנו עמלות הקשורות לשינוי הטיסה שלך.

 

  1. מה עלי לעשות אם יש לי בעיה עם המטען שלי בטיסה לישראל?

אם יש לך בעיה עם המטען שלך בעת טיסה לישראל, עליך לפנות לשירות הלקוחות של יונייטד איירליינס בהקדם האפשרי. אתה יכול לעשות זאת בטלפון, בדוא"ל או דרך האתר שלהם. נציגי שירות הלקוחות של יונייטד איירליינס יכולים לסייע לך באיתור כבודה שאבדה, הגשת תביעה או סידורים להעברת הכבודה ליעדך.

 

  1. אילו שירותים זמינים בטיסות של יונייטד איירליינס לישראל?

טיסות יונייטד איירליינס לישראל כוללות מגוון שירותים, כולל בידור בטיסה, אינטרנט אלחוטי ואפשרויות ישיבה נוחות. בהתאם למחלקת התעריפים שהזמנת, ייתכן שתהיה לך גם גישה למתקני פרימיום כגון מושבים שטוחים, אפשרויות ארוחות משופרות ועלייה עדיפות למטוס.

 

  1. מה עלי לעשות אם יש לי בירור כללי לגבי טיסות יונייטד איירליינס לישראל?

אם יש לך שאלה כללית לגבי טיסות יונייטד איירליינס לישראל, תוכל ליצור קשר עם שירות הלקוחות של יונייטד איירליינס בטלפון, במייל או דרך האתר שלהם. נציגי שירות הלקוחות של יונייטד איירליינס זמינים לסייע לך במגוון רחב של בעיות ופניות, לרבות פניות כלליות של שירות לקוחות, הזמנת טיסות והחלפת טיסות, ושאלות כבודה.

חישוב מרחק טיסה בחינם
רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

עו"ד אשר רוטבאום בפייסבוק | עו"ד אשר רוטבאום בלינקדין | מייל: office@rotbaumlaw.com

אהבתם? שתפו!
בדקו זכאותכם לפיצוי כספי
מה תאריך הטיסה?
מידע נוסף סביב הנושא
איבריה שירות לקוחות

איבריה איירליינס היא אחת מחברות התעופה הגדולות בספרד והיא מפעילה טיסות ליעדים בכל העולם, כולל ישראל. חברת התעופה מחויבת למתן שירות לקוחות מעולה לכל נוסעיה,

קרא עוד »
לופטהנזה שירות לקוחות

לופטהנזה היא חברת התעופה הלאומית של גרמניה, הנמנית בין חברות התעופה הגדולות בעולם. יש לה מספר חברות בת (סוויס אייר, אוסטריאן ועוד), צי מטוסים גדול

קרא עוד »
דיליי בטיסה

להאזנה:   על פי חוק שירותי תעופה על חברות התעופה חלה חובה ליידע את הנוסעים לגבי זכויותיהם בכל הנוגע למקרים של דיליי בטיסה או ביטולה.

קרא עוד »