לופטהנזה שירות לקוחות

לופטהנזה היא חברת התעופה הלאומית של גרמניה, הנמנית בין חברות התעופה הגדולות בעולם. יש לה מספר חברות בת (סוויס אייר, אוסטריאן ועוד), צי מטוסים גדול וחדש והיא מתחזקת טיסות לכל רחבי הגלובוס, בהן לא מעט טיסות בקו ישראל-גרמניה. איך ליצור קשר עם לופטהנזה שירות לקוחות וכיצד לקבל מענה לשאלות שונות? כל התשובות לפניכם; אז אם אין לכם כוח להתעסק מול שירות הלקוחות, השאירו פרטים בטופס או שלחו לנו הודעת ווטסאפ ואנו נבדוק זכאות לפיצוי עבורכם.

לופטהנזה ישראל – כיצד ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של לופטהנזה?

בין אם רכשתם כרטיס טיסה או שאתם עתידים לעשות זאת, יש מגוון רחב של דרכים שעומדות לפניכם ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברת לופטהנזה ותוכלו לבחור באפשרות הנוחה והזמינה ביותר עבורכם ובכך לחסוך זמן ומאמץ – טלפון, אתר אינטרנט, צ'אט, דואר אלקטרוני, כתוב למשלוח דואר רגיל, ורשתות חברתיות.

 

מהי הדרך הטובה ביותר לפנות לשירות הלקוחות של לופטהנזה?

כאמור, עומדות לפניכם מספר אופציות, אך הדרכים הפופולריות ביותר הן באמצעות אתר האינטרנט של החברה, דרכו תוכלו לפנות שירות הלקוחות ובנוסף, לבצע מגוון פעולות בקלות ובנוחות. בין היתר – הזמנת כרטיס טיסה, ביצוע צ'ק אין אונליין, קבלת מידע חשוב ועוד.

שירות לקוחות לופטהאנזה

שירות לקוחות לופטהנזה – כל הדרכים ליצירת קשר

כמצופה מחברת תעופה בינלאומית שאחראית על טיסות רבות מדי יום, יש מגוון גדול של אופציות ליצירת קשר עם שירות הלקוחות והכל תלוי בהעדפה שלכם והכלים שעומדים לרשותכם. בחרו את ערוץ התקשורת המועדף עליכם מבין הערוצים הבאים:

 

טלפון

תוכלו ליצור קשר עם שירות הלקוחות של לופטהנזה בימים ראשון עד חמישי, בין השעות 08:30-17:00, בטלפון: 03-9058049.

בנוסף, עומד לרשותכם מענה 24/7 במספר הטלפון של שירות הלקוחות הבינלאומי של החברה: 49-69-86-799-799+.

במידה ומדובר בפניה בנושא אתר האינטרנט או האפליקציה, עומד לרשותכם מענה בימים ראשון עד שבת, בין השעות 08:30-20:00, בטלפון: 1-809-372937.

 

אתר אינטרנט

אתר האינטרנט של לופטהנזה נחשב לאחת הפלטפורמות המומלצות ביותר עבור מי שרוצה לפנות לשירות הלקוחות של החברה, כיוון שהוא מאפשר מענה מהיר ויעיל במגוון נושאים, ביצוע פעולות רבות וגישה למידע חיוני. עם זאת, חשוב לקחת בחשבון כי בתקופות העומס (שיא עונת התיירות) יתכן זמן המתנה ארוך יותר ולהיערך בסבלנות.

ריכזנו לפניכם כמה קישורים שימושיים:

לופטהנזה – יצירת קשר כללי: https://www.lufthansa.com/il/en/feedback

שירות לקוחות: https://www.lufthansa.com/il/en/hilfe-und-kontakt

צ'ק אין אונליין: https://www.lufthansa.com/il/en/online-check-in

הזמנת טיסה: https://www.lufthansa.com/il/en/homepage

מחשבון כבודה: https://www.lufthansa.com/il/en/baggage-calculator#/

סטטוס טיסה: https://www.lufthansa.com/il/en/timetable-and-flight-status#/

שירותים דיגיטליים: https://www.lufthansa.com/il/en/digital-self-services

 

צ'אט

כלי שימושי נוסף אשר זמין באתר האינטרנט של לופטהנזה הוא צ'אט אונליין באמצעותו תוכלו לקבל מענה זריז למגוון רחב של שאלות ובעיות. לכניסה לצ'אט: https://www.lufthansa.com/digitalassistant/webchat.html

מסתבכים? ליחצו ממש כאן.

 

דואר אלקטרוני

לפניה לשירות הלקוחות של לופטהנזה כיתבו לדואר אלקטרוני בכתובת: customer.relations@lufthansa.com – שימו לב כי מדובר במוקד פניות בינלאומי ולכן יש לנסח את תוכן הפניה בשפה האנגלית או הגרמנית בלבד.

 

משלוח דואר

אם אתם מעוניינים לפנות בכתב לשירות הלקוחות של חברת לופטהנזה בישראל, להעביר מסמכים מודפסים וכיו"ב, תוכלו לשלוח מכתב או דואר רשום לכתובת:

לופטהנזה Lufthansa ישראל
שארית ישראל 37
תל אביב יפו
מיקוד 6108002

 

רשתות חברתיות

חברה בקנה מידה כמו לופטהנזה מקפידה לשמור על נוכחות ברשתות החברתיות המובילות, כמו גם להציע שירות מענה ללקוחותיה בפלטפורמות אלה. לנוחיותכם, תוכלו לעקוב אחר פעילות החברה ולפנות בנושאים שונים ברשתות החברתיות:

שאלות תשובות

  1. כיצד אוכל ליצור קשר עם שירות הלקוחות של לופטהנזה?

תשובה: ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של לופטהנזה בערוצים שונים, לרבות טלפון, מייל, מדיה חברתית וצ'אט חי. נציגי שירות הלקוחות של חברת התעופה זמינים 24/7 כדי לסייע לך בכל שאלה או בעיה.

 

  1. מה עלי לעשות אם הטיסה שלי עם לופטהנזה מתעכבת או מבוטלת?

תשובה: אם הטיסה שלך עם לופטהנזה מתעכבת או מבוטלת, עליך לפנות בהקדם לשירות הלקוחות של חברת התעופה כדי לקבל מידע על האפשרויות העומדות בפניך. החברה עשויה להציע לך החזר כספי, הזמנה מחדש בטיסה הפנוי הבאה, או פיצוי עבור כל הוצאות נוספות שתיגרם לך כתוצאה מהעיכוב או הביטול.

 

  1. האם אני יכול לבצע שינויים בהזמנת לופטהנזה שלי באינטרנט?

תשובה: כן, אתה יכול לבצע שינויים בהזמנה שלך באינטרנט דרך אתר האינטרנט או האפליקציה לנייד של חברת התעופה. עם זאת, שינויים מסוימים עשויים לחייב אותך לפנות ישירות לשירות הלקוחות, כגון שינויים בתאריך הטיסה שלך או ביעד.

 

  1. האם לופטהנזה מציעה סיוע מיוחד לנוסעים עם מוגבלויות?

תשובה: כן, לופטהנזה מציעה מגוון שירותי סיוע מיוחדים לנוסעים עם מוגבלויות או מוגבלות בניידות. שירותים אלו כוללים סיוע בכסא גלגלים, ארוחות מיוחדות וסיוע בעלייה וירידה מהמטוס. על הנוסעים ליצור קשר עם שירות הלקוחות של לופטהנזה לפחות 48 שעות לפני הטיסה שלהם כדי לבקש שירותים אלה.

שירות לקוחות לופטהאנזה

 

חישוב מרחק טיסה בחינם
רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

עו"ד אשר רוטבאום בפייסבוק | עו"ד אשר רוטבאום בלינקדין | מייל: office@rotbaumlaw.com

אהבתם? שתפו!
בדקו זכאותכם לפיצוי כספי
מה תאריך הטיסה?
מידע נוסף סביב הנושא
יונייטד איירליינס ישראל

יונייטד איירליינס – חברת התעופה האמריקנית ומהגדולות בעולם, מפעילה למעלה מ350 קווים בכל העולם כולל בתוך ארה"ב עצמה. החברה מציעה טיסות לישראל מערים שונות בארצות

קרא עוד »
איבריה שירות לקוחות

איבריה איירליינס היא אחת מחברות התעופה הגדולות בספרד והיא מפעילה טיסות ליעדים בכל העולם, כולל ישראל. חברת התעופה מחויבת למתן שירות לקוחות מעולה לכל נוסעיה,

קרא עוד »
דיליי בטיסה

להאזנה:   על פי חוק שירותי תעופה על חברות התעופה חלה חובה ליידע את הנוסעים לגבי זכויותיהם בכל הנוגע למקרים של דיליי בטיסה או ביטולה.

קרא עוד »